Η διαδικασία για την υποβολή, έλεγχο, διαχείριση και παρακολούθηση της ροής εργασιών για την έκδοση των διοικητικών πράξεων πυροπροστασίας από τις 21/12/2021 διενεργείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω του πληροφοριακού συστήματος «e-Άδειες». Συγκεκριμένα τα αιτήματα που αφορούν την έκδοση των παρακάτω διοικητικών πράξεων πυροπροστασίας:
- Έγκριση μελέτης (ενεργητικής) πυροπροστασίας και η ενημέρωση αυτής,
- Υπόδειξη μέτρων πυροπροστασίας (Έκθεση Επιθεώρησης),
- Έκδοση πιστοποιητικού (ενεργητικής) πυροπροστασίας,
- Ανανέωση πιστοποιητικού (ενεργητικής) πυροπροστασίας και
- Έκδοση προσωρινού πιστοποιητικού (ενεργητικής) πυροπροστασίας,
υποβάλλονται ηλεκτρονικά μέσω του πληροφοριακού συστήματος στην αρμόδια
Πυροσβεστική Υπηρεσία κατόπιν υποβολής σχετικής αίτησης από εξουσιοδοτημένο Μηχανικό.